.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محور ساری - فرح آباد ایمن سازی شد
معاون راهداری اداره کل حمل و نقل جاده ای مازندران از ایمن سازی محور پرتردد ساری - فرح آباد خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، حسن جهانیان از اقدامات گسترده در خصوص ایمن سازی محور ساری - فرح آباد خبر داد و افزود: محور ساری - فرح آباد به دلیل ارتباط با دریا، استقرار مراکز دانشگاهی و مراکز صنعتی و وجود روستاهای متعدد یکی از پرتردد ترین محورهای استان مازندران به شمار می‌رود.

 

وی تصریح کرد: از این رو ارتقا ایمنی این محور در طول سال در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

 

جهانیان در خصوص اقدامات ایمن سازی محور ساری - فرح آباد گفت: در ماه اخیر به منظور افزایش ضریب ایمنی محور ساری-_ فرح آباد اقدامات گسترده‌ای از قبیل احداث سه جزیره در سه راهی پنبه چوله، لاریم و روستای گرجی پل، پاکسازی و زیبا سازی حریم راه، جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز، لکه گیری و روکش آسفالت، شانه سازی، نصب انواع علائم، شستشو و ساماندهی تابلوها و تعمیر و مرمت گاردریل ها را به طور جد در دستور کار خود داشت.

 

جهانیان اقدامات ایمن سازی محورها را برای کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای بسیار مثمر ثمر دانست و خاطر نشان ساخت: علاوه بر ایمن سازی محورها، رعایت قوانین و مقررات از سوی کاربران جاده‌ای نیز می‌تواند عامل مهمی در جهت کاهش سوانح رانندگی باشد.

 

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران اظهار داشت: از ۱۰۴۰۰ کیلومتر راه موجود در مازندران، مقدار ۱۴۶۴ کیلومتر در شهرستان ساری واقع شده است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.